zaterdag 24 januari 2015

Wardrobe Architecte Week 5 - Palette

Deze week probeerde ik een palet samen te stellen voor mijn lente/zomer garderobe. Het viel me op dat ik nu enkel wil als 'neutrale' kleur gebruik, en jeans. Na het lezen van de de blogreeks op Coletterie, heb ik bewust gezocht naar meer neutrale tinten om mijn palet uit te breiden. Ik neig vooral naar heel felle kleuren, die vind ik mooi.

neutrale kleuren links, de accenten rechts.


Maar ik heb natuurlijk ook 'neutrale' stukken nodig, als ik verschillende combinatie wil kunnen maken. En zo kan ik ook eens afwijken het "witte broek met gekleurde tuniek - recept". Deze winter heb ik uit pure noodzaak (weinig kleren die passen) al wel eens andere combinaties gemaakt. Ik deed dan een zacht paarse tuniek-trui aan, met daarover een fel fuchsia bolerotje, en grasgroene accessoires en dat vond ik heel mooi en leuk om dragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten