maandag 13 mei 2013

Iets voor de baby.

Ik heb een mutsje gebreid voor de baby. Het is met heel zacht garen 'Baby Cotton' van Lange gebreien. Ik heb ook de 'jogless jog' eens geprobeerd.

Babymutsje af. Het is in katoen omdat het een zomerbaby wordt, maar misschien zal zijn/haar hofdje pas groot genoeg zijn in het najaar, we zien wel.


Omdat ik het zo'n leuk garen vond om mee te breien, heb ik nog een bol 'vanille' gekocht en staat er nog een pulletje op de naalden. De kleuren hadden geen namen, ik noem ze zelf 'mokka', 'sneeuw' en 'vanille'.

En daar groeit de baby. Marieke nam de foto, omdat ze mij altijd mooi vindt, ook als ik midden in de dag rondloop in een pyjama-broek, waar mijn steunkousen doorschijnen... comfort scoort veel hoger dan esthetiek momenteel..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten