maandag 29 april 2013

Nakende verhuis.

De bouwwerken vorderen goed, ons huis wordt meer en meer een bouwwerf. Binnenkort kunnen de nieuwe ramen geplaatst worden, de elektriciteit in orde gezet en er kan worden geplakt. Maar dat betekent wel dat we zullen moeten verhuizen.

Een echte bouwwerf, en dan vind ik nu even de foto's van wat onze living was niet, onvoorstelbaar...

 Gelukkig zijn al onze spullen al gesorteerd, eigenlijk moeten we gewoon de hele inboedel van onze huidige woning, op ons eerste verdiep, verhuizen naar de studio. Die studio is zelfs iets groter dan onze woning nu, en er zit een terras en tuin aan. Willem en ik zijn zondag eens gaan kijken. Amai, wat een puinhoop. Er is al lang niet meer geschilderd, en er is recent n,ieuwe verwarming geïnstalleerd. Maar na een eerste schok zag ik ook wel dat er vooral geschilderd en gekuisd moet worden om het leefbaar te maken. Als we dan nog wat kapotte lampen vervangen, de douche vervangen, een kastje bouwen waar de inbouw-frigo zat en mooie gordijnen ophangen, dan wordt het een gezellig huisje. We hebben het opgemeten, om al eens te kijken waar onze meubels een plekje kunnen krijgen. Het zal wat meer gedoe zijn om de kinderen op school te krijgen, maar voor de vakantie zal het er aangenamer wonen zijn dan op onze werf.

Deze kreeg ik van de kindjes voor mijn verjaardag.

En waar we ook wonen, met een bloemtje in huis maak ik er altijd een thuis van!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten