vrijdag 20 december 2013

Het ultieme droogrek (al zeg ik het zelf)

Ik zag net dat ik nog geen post gewijd heb aan mijn regenboog-droomrek, hoewel ik er eigenlijk wel trots op ben. Te druk met verhuizen en de baby, waarschijnlijk. En met naaien, want daar kom ik de laatste dagen ook weer aan toe, na een periode van veel zieken thuis (eerst Lucas, dan ik, dan Felix en weer Lucas en nu ik weer een beetje). Ik heb niet de ambitie alles wat ik doe in deze blog te vermelden, het is immers belangrijker het te doen, dan er een verslagje van te schrijven, er is zo al genoeg papierwerk in de wereld ;-). Maar dit rek moet er toch in. Dus, zonder verder veel uitleg: de foto's!
mooie ster!

een beetje meer perspectief

een beetje dichterbij, mooi lijnenspel, niet?

close-up van de scharnieren.

in gebruik...

...met een selectie mooie was



en zo gebruik ik het echt, met twee ladingen was erop.

En zo gebruiken de kinderen mijn regenboogrek, als tentje of magische poort.

Ik heb trouwens ondertussen al wel wat verkeer naar mijn Etsy-winkeltje en een hoop mensen hebben dit rek 'gefavoritet', maar niemand koopt het. En ik kan ze geen ongelijk geven, met de prijzen die ik vraag ;-). Maar voor minder doe ik het niet, mijn tijd is mij nu eenmaal zeer dierbaar. Als mensen graag zo'n rek willen, maar er niet zo veel voor willen geven, kunnen ze het natuurlijk ook zelf bouwen, in hun eigen tijd. Wat je niet ziet in de foto's is, dat het rek kan toegeklapt worden, om het op te bergen.

Verder ben ik vandaag goed aan het naaien geweest. De logeertas van Marieke is bijna af en ik ben een soort grote pannenlappen aan het quilten voor mijn mama. Die dienen om tussen haar pannen te leggen zodat ze niet krassen als ze in elkaar gestapeld worden. Ik heb ook kerstontbijt-pakketten gemaakt voor mijn broers en Willem zijn zus, daarvan zou ik ook een paar fototje op deze blog moeten zetten, maar dat zal voor morgen zijn, denk ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten