donderdag 26 mei 2011

Soaked

Vandaag heb ik mijn waterverf weer bovengehaald. Voor het eerst sinds lang heb ik zonder druk en puur voor mijn eigen plezier geschilderd! De opdrachten van 'Illustration Friday' en het feit dat ik niemand van deze blog vertel lijken mij te bevrijden van de drang om 'goed' te tekenen. Ik genoot van het ontwerpen en van het inkleuren. Ik vind grijzen in waterverf altijd zo leuk en dynamisch. Zie je hoe het rood, geel en blauw van de grijzen zich weer scheiden op het papier? Deze man is losjes geïnspireerd op Folon en Japneet Kaur (http://storyofaseed.blogspot.com/).

English translation by request.

2 opmerkingen:

  1. This is really cool! A very unique and interesting style. The circular clouds are great. I love the colors too. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you very much. If you like the style you should check out the work of Belgian artist Folon.

    BeantwoordenVerwijderen